čtenář nepřihlášen přihlásit se registrovat se informace |
Vlastní vyhledávání
|
Lahodný leden 2010SLADKÉ Choceňské pomazánkové máslo Choceňské pomazánkové je zbrusu nová řada sladkých pomazánek s velmi nízkým obsahem tuků, cukrů i kalorickou hodnotou. Oproti klasickým čokoládovým pomazánkám obsahuje Choceňské pomazánkové na sladko o 66 % méně tuku a až o 70 % méně cukru. Navíc je zcela bez konzervačních látek a neobsahuje lepek, tudíž je doporučováno i pro bezlepkovou dietu. Pro dokonale zářivý úsměv Michael Jackson těsně před svou nečekanou smrtí a přitom na vrcholu! Film, který najdete na DVD i Blu-ray disku, mapuje období od dubna do června 2009 a vznikl s plnou podporou pozůstalých z více než stovky hodin záběrů, které zachycující Michaela Jacksona při nácviku pěveckých výstupů pro svou show. Michael Jackson´s This Is It v syrových a upřímných detailech se představuje jako zpěvák, tanečník, filmař, architekt a především jako tvůrčí génius a skvělý umělec. Veškeré své úsilí a talent vložil do dokonalé podoby londýnských koncertů. Ty se měly stát závěrečným vrcholem jeho kariéry. Na nosičích najdete ovšem mnohem více, než jen film, který vidělo během loňského a časově omezeného uvedení v českých kinech více než 280 000 diváků. DVD Michael Jackson's This Is It vyjde jako standardní jednodiskové (za skvělou cenu 199,- Kč) a v limitované dvoudiskové edici (za neméně skvělých 399,- Kč). Ještě více a v dokonalém rozlišení najdete na Blu-ray disku (jeho doporučená cena je 799,- Kč). Vyprávěj... milá vzpomínka České televize Budu ti vyprávět Co teď?možná jsme spolu naposled Ó Evo, nebudu ti lhát Náš svět Titulní píseň seriálu vytvořil Minulost nemusí být spojena pouze s nostalgickou vzpomínkou, stejně tak může být symbolem tradice a léty prověřené kvality. A právě tyto atributy jsou ukryty v produktech značky Figaro, která působí na trhu již od roku 1958. Tato tradiční a léty prověřená značka letos překvapí všechny své příznivce netradiční novinkou - limitovanou "retro" edicí čokolád Figaro 100g, díky níž ožijí i Figaro panenky zobrazované na oblíbených čokoládách v 80. letech - Jana, Dana a Lena. "Obaly byly tak úspěšné, že se dočkaly hned několika modernizovaných verzí. Všem svým příznivcům se nyní představí v inovovaném a nenapodobitelném 3D designu. Navíc, pod přitažlivým obalem najdou všichni labužníci svou oblíbenou čokoládu Figaro, která je na vlnách čokoládové radosti přenese ve vzpomínkách k chvílím, na které se nezapomíná, "uvedla Lenka Laurinová, Assistant Brand Manager (ABM) značky Figaro. 11. 01. 2010, 08.23:51
|
|